ibelieve

Alla inlägg under mars 2010

.

Av Therese - 18 mars 2010 13:32

Självklart hade min mobil dött under natten och larmets lyckats stänga av sig så jag vaknade inte förrän 1 timme senare än beräknat. Alltså klockan 11. Jaja man kan ju hoppas att den timmen inte spelar någon roll sen ikväll när jag ska försöka somna tidigt. Kan inte bara klockan ticka lite snabbare så jag kan få se Paradise Norge nu nu nu. Jag är fast!!



  



  

.

Av Therese - 17 mars 2010 21:26

Äntligen har vi hittat oss en ny underhållningsserie. Paradise Hotel Norge. Har bara sett 6 avsnitt än sålänge och sitter nu och väntar på det 7e. Det börjar när som helst. Antar att jag kommer fastna för det precis som för dom danska och svenska säsongerna. :) Fick även se att Norska Hollywoodfruar börjar snart. Tur att Elin delar min bestatthet av serier. Haha


  

.

Av Therese - 16 mars 2010 22:43

Vart en riktig pysseldag idag. Jag och Elin hade ett uppdrag att köpa nytt lysrör. Sagt och gjort begav vi oss mot Clas Ohlssons, med det trasiga i handen dessutom. Vi hittade rätt trodde vi. Skulle ta en extracheck med en av killarna som jobbade där. Självklart hade vi valt ett som lyste mer gult så det var bara att byta. Vi bad honom följa med och visa, han sa att vi kunde gena genom mitten av butiken och vi följde efter. Killen, Elin och så jag. Det är bara det att killen svänger in bakom kassan och tänker inte följa med och visa oss. Men Elin går efter och jag hinner lyckligtvis stanna till innan och ser killen vända sig om och glo på oss som om vi vore dumma i huvudet. Elin vänder rätt snabb och jag är redan igång och skrattar så jag gråter. Sitter och skrattar här för mig själv just nu. Och efter det var jag igång.. En kille halkade till på en isfläck, HAHAHA innan han ens hann gå förbi. Skadeglädje är nog det bästa som finns!!


  

.

Av Therese - 16 mars 2010 10:30

Är inte det här så mycket jag eller?! Haha.



   



  

.

Av Therese - 15 mars 2010 21:30

  


  


  

.

Av Therese - 15 mars 2010 18:53

Har faktiskt tagit mig ut på en liten promenad idag med Louise. Gick först förbi skattekontoret och hämtade mitt skattekort som tydligen "skickats ut" för länge sen?! Skumt. Imorgon blir det en sväng förbi banken och fixa med nytt konto. Världens vårväder har det varit i Oslo idag, riktigt skönt att vara ute. Nästan så det var för varmt att ha vinterjackan på. Riktigt riktigt skönt med snöfria gator med en massa grus som det alltid är när våran är på g. Snälla våren kom nu, gärna i Nyk också så jag slipper snön på min födelsedag iallafall. Har sökt lite ler jobb idag och ska fullfölja det imorgon tänkte jag. Bara att hålla tummarna. Ska försöka boka biljetter till Nyk snart också, bara jag får klartecken från Tellus någongång.


  

.

Av Therese - 14 mars 2010 14:24

Den här förkylningen tar död på mig. Vore det inte för näsdropparna så skulle jag inte levt idag. Det är förresten knappt så dom hjälper. Så det får mer än gärna gå över nu.  Har för övrigt haft en lugn och skön helg hemma bara för mig själv. Lite långtråkigt emellanåt, men jag har klarat mig. Min söta sambo Louise är ledig lite mer nu framöver så vi ska ta vara på dom dagarna och bara umgås och hitta på mysiga saker. Har dock lyckats smitta ner henne med min dumma förkylning så nu går hon och snörvlar ikapp med mig hela dagarna. Ooupsi!!


Har lyckats göra något väldigt dumt också, klämde fingret i skåpluckan. Så nu gör det väldigt ont. Ska måla dit lite fin färg på naglarna så kanske det går över. För en liten stund iallafall. Annars ska jag köra med detblirbättremedplåster metoden. Har fin fina plåster med Bamse på som säkert hjälper och tar bort allt det onda.


Måste även tillägga att glädjetårarna rann när Anna vann Melodifestivalen igår. Så stolt man blir över sin hemstad i sånna lägen. Och självklart fixade jag så det ringde och röstades på henne från mig. HEJJA!!


  



PUSS


  

.

Av Therese - 13 mars 2010 17:14

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards