ibelieve

Alla inlägg den 1 mars 2010

.

Av Therese - 1 mars 2010 13:08

Precis varit ute på en promenad med min skrutt. Riktigt skönt att komma ut lite. Dock väldigt blaskigt, men vad gör det när jag var smart och hade mammas gummistövlar på mig. Har varit snäll och skottat också. Vilken snäll tjej min mamma har. Ska på jakt efter mina saxar sen också, men det får vänta lite tills mamma kommer hem tror jag.


Ska tvätta mitt hår nu också, första gången sen jag färgade det. Vill verkligen inte komma ut som en blondie igen, så vi får se hur det går :D



  

.

Av Therese - 1 mars 2010 01:03



  

.

Av Therese - 1 mars 2010 00:02

Har varit världens sämsta på att skriva. Har knappt haft tid till att sitta vid datorn ens. Fullt upp. Det blev bye bye blondie i torsdag så numera är jag brunhårig :) Trivs sjukt bra i det. Hade mysiskväll med Joline och Carolinen på kvällen. Var en del att ta igen. Joline drog sina vanliga bajshistorier och vad vi skrattade, tårarna sprutade år alla håll. Sånt behövs verkligen.


Fredagen spenderades i Sthlm med Alessandra. Vilken brutta det är också då. Verkligen en toppen tjej. Vi fick en riktig mysig dag i Sthlm, kunde nog inte ha blivit bättre. Var iallafall två tröttna och fnissiga tjejer som satt på tåget påväg tillbaka till Nyk. Fanns mycket roligt att skratta åt. Snälla Tobbe hämtade mig vid tåget och så kunde jag stryka systemet från lördagens lista, mycket bra. Fick skjuts till pappa & Nettan sen också där mat och myspys stod på schemat.


Pappa väckte mig tidigt på lördagsmorgonen med att frukosten stod på bordet. Det har väl inte hänt att jag gått upp strax efter 9 och ätit frukost sen jag va en liten fis. Men mysigt var det. Tog en sväng på stan, men hittade ingenting. Åkte hem till mamma efter det och fick äntligen träffa min lilla gris.


Lördagskvällen spenderades med en gäng härliga brudar och utgång på Tellus. Riktigt roligt att träffa så många av alla mina underbaringar. Och natten spenderades med min fina Carolinen. <3


Får återkomma med lite bilder från kvällen och på nya hårfärgen för er som är nyfikna. :)


  



.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards