ibelieve

Alla inlägg den 5 mars 2010

.

Av Therese - 5 mars 2010 09:09

Gooodmorgon. Har varit vaken sen en timme tillbaka. Körde mamma och Tobbe till jobbet så att jag ska kunna ha bilen idag, så jag och Emma kan åka till stan sen när hon slutar skolan. Tydligen ska det köpas väska med hjälp av mitt smakråd. Efter det ska jag leta efter mina saxar en gång till. Just nu är dom spårlöst borta. Kan va skönt att hitta dom nu, så slipper jag vara orolig i onödan. Ikväll ska det jobbas på Tellus. Längtar riktigt mycket måste jag säga. Och på måndag bär det av hem till Oslo igen. Ska bli skönt att komma hem faktiskt, men det dröjer inte alltför länge innan det är dags att åka till Nyk igen. Det vankas påsk och födelsedag.


Satt ju som sagt och ritade tatueringar på mig själv igår. Eller jag ritade den ena och Emma den andra, då jag inte nådde. Fjärilen har jag bestämt mig för, med några små ändringar, så den vill jag inte visa förren den är gjord. :) Men den är riiiiiktigt fin och så mycket jag. Texten ska finslipas och den ska nog placeras om. Åhh jag vill göra det nu nu nu nu nu. Så det gör inget om du (mamma) bokar en tid i smyg och så får jag det i födelsedagspresent. :) Åhh jag vill inte vänta. :(


  

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards