ibelieve

Alla inlägg den 22 mars 2010

.

Av Therese - 22 mars 2010 17:49

Helgen är sakta men säkert över. Känns som att tiden har krypit fram riktigt riktigt sakta, bara för att tortera mig lite extra. Men jag tog mig igenom det och äntligen är det en ny vecka.


Var uppe med tuppen imorse, nästan iallafall, då klockan ringde vid 8. Klockan 9 skulle en vaktmästare komma hit och fixa till vårat äckliga mögelkök. Jag tog mig till och med några mackor till frukost och ett litet glas oboy. Slog på tvn och väntade, väntade, väntade och väntade. Tio över tio gav jag upp och gick in och la mig bredvid en snarkande Louise. Slog inte upp ögonen förrän 3 timmar senare.


Imorgon blir det inte att ligga på latsidan, då måste jag ta tag i alla mina ärenden och det måste ske innan jag lämnar Norge för Sverige, som alltså är på torsdag morgon. Onsdag får bli en sådan där städ och tvätt dag, hela dagen lång och sen såklart ta tag i det jobbigaste, packningen. Kanske rent utav tar mig orken att skriva ner en lista och sen kolla över hur många dagar jag stannar den här gången så det tas med lite mer kläder än sist. Vill till Nyk nu och kramas med alla nära och kära. Först ut blir lilla pappa som hämtar upp mig i S-tälje.

 



  

K Ä R L E K

 

  

.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards