ibelieve

Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Mysfredag

Av Therese - 14 november 2009 02:47

Hemkommen från jobb. Kvällen gick rätt fort ändå och mina tidigare gäspningar under kvällen försvann.

Tacomys med söta brudar innan jobb. Kan ju säga att jag inte alls var sugen på att jobba när alla andra var lediga. Men det var tokmysigt med mys med en ny tjejliga, det gillar vi.


Fick en större chock under mitt jobbpass, INTE okej!! Jag ska skvallra för pappa och han lär ju få spel. Då blire inte roligt vill jag lova. Ska skvallra för Joline också, hon kommer inte heller gilla det. Utsatt för sånna saker på jobbet, inte kuuuuul! 


Har precis ätit lite rester, tacos. I min rosa pyjamas. Jag och min rosa pyjamas, den slår allt. Har ju för tusan glömt berätta att jag fick ett sött rosa litet kort av Malin. Grattis till att jag fixat mitt körkort och på framsidan står det en liten griiiiis på prispall nr 1, det är ju jag. Påhittig hon är den där Malin. Sötan. Fick ett kort av mormor och morfar också med ett roligt innehåll :)


Om jag och min rosa pyjamas kanske ska krypa ner under täcket. För imorn väntar tydligen en runda på stan med Jessica och sen ska Louise hämtas upp vid tåget. Planer ska smidas och så blire såklart utgång.


  

 
 
Ingen bild

däru

15 november 2009 22:34

EEEH... aja vilka är de där fissarna?
vad "kul" du ser ut att ha. Förstår att du måste spela med. Men snart kommer vi, du vet det riktiga tjejerna som du har kul med.

cha cha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Therese - 26 februari 2012 00:05


Nytt helgtema på jobbet. Denna helg fick det blir Streetstyle. Väldigt färgglatt, men kanske också det roligaste temat vi har haft. Ledig helg blev till jobbhelg, men jag klagar absolut inte. Då kan jag med gott samvete åka neråt landet om en m...

.

Av Therese - 21 februari 2012 14:36


Nu är den här lilla godbiten påväg hem till mig. Nagellack och bikinis är mina beroenden, helt klart.      ...

.

Av Therese - 20 februari 2012 21:30


  Mamma och jag bakade kanske den godaste morotskakan idag. Satan så god den blev och på första försöket och allt. MUMS.       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 23:00


Sitter i ett varsitt rum, 20 meter ifrån varandra och ingen orkar riktigt ta tag i saken. Haha       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 22:25

Hade en liten intern tävling på jobbet om vem som sålde flest alla hjärtans dag halsband under en viss period och jag vann. Parfymen är en favorit sen långt tillbaka och nagellacket, ja det behöver vi ju inte prata om. Det vet ju redan alla vid det h...

.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards