ibelieve

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Therese - 30 september 2009 08:56

Sitter hemma och äter frukost. Lilla jag äter frukost för en gångs skull, duktigt va?! :)

Har egentligen inte tid med att skriva för jag måste cykla iväg till jobbet alldelles strax. Men jag hinner förhoppningsvis ändå.

Blir en kort dag idag eller egentligen lika lång som vanligt men idag öppnar jag och jobbar till 14. Ska göra om hela butiken så det ska jag börja med sen när jag öppnar. Får se hur det går nu när jag är ensam då jag inte förstår hur 8 kollektioner ska få plats på en liten vägg. Alla ni som vet hur liten  butik Glitter är här i Nyköping förstår nog vad jag menar. Men men, göras om ska det iallafall.


Nu är det mindre än en vecka kvar tills despan börjar. Jag blir glad!!


Ha en bra dag.

Av Therese - 30 september 2009 01:47

Har inte träffat min mamma på hela veckan eftersom hon har vart sjuk och imorgon kväll åker hon iväg till Rhodos på konferens tills på söndag. Frågan är då, hur ska jag klara mig? Vill egentligen åka dit imorgon innan hon åker men om hon fortfarande är sjuk så vill jag inte bli smittad, men tills på söndag?


Kan iallafall konstatera att jag är en riktig mammagris.

Mammas fina tatuering (som jag skrev vid 4-5års ålder)

Tidigare månad - Senare månad

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards