ibelieve

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Therese - 22 september 2009 22:30

Upp och köra och direkt upp till cg för att möta Kristina och Kristin för att fixa upp våra ställ med saker. Blev kvar längre än jag trodde och det vart ju iofs skönt att få dagen att gå istället för att åka hem och somna om efter den tidiga lektionen.

Blev en lunch med damerna ovan efter arbetspasset och vi tror alla 3 att det här kommer bli så bra, som en liten nystart på något sätt. Jag ska göra mitt yttersta för att få det att funka igen efter tidigare missar.

Kom in på svenska hollywood fruar, som verkligen kan diskuteras, skratt till 1000 blev det efter deras imitationer av fruarna. :D

Myst med mina flickor hela dagen efter jobb, då mår man ju som bäst.

Slappardag, mat, idol, skvaller, skratt och flams, så som det ska vara.


Ska försöka varva ner lite och försöka somna i tid för en gångs skull, får se hur det går med den saken.


Lycka till imorn Mr F. Du kommer fixa det där utan problem. Du är så mycke bättre än du tror.

Jag tror iallafall på dig till 100 och vet att du kommer klara de.

:(

Av Therese - 22 september 2009 00:09

När ska jag bli trött så jag kan få sova?

Tidigare månad - Senare månad

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards