ibelieve

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Therese - 18 september 2009 16:11

Va skulle man göra utan spotify och youtube, massa bra musik som man inte skulle klara sig utan.

Och jag har väl en riktigt tur (nu ska du inte bli mallig) men Fredrik står för en hel del av den bra musiken, godbitar jag oftast inte skulle hitta själv, och de tackar man ju för. Vilken kille va?!

Och förresten brukar jag kunna hitta riktigt bra låtar själv (även om inte Fredrik håller med) som iaf brukar gå hem hos tjejerna. Så han ska inte få all ära inte.


På tal om bra musik så ska jag jobba på Tellus ikväll och då går de knappt att stå stilla, oftast en massa Thereselåtar och jag bokstavligen DÖR när min favorit show me love kommer. Skulle vilja komma åt den samlingen musik. Nu ska de laddas me mat innan jobbpasset 18-03, blir en sen natt. Men de gör inte mig så mycke det är rätt kul att både få se och höra en massa skvaller och vem som går hem me vem. Tappra raggningsförsök om att dom sett mig tidigare. Kan inget annat än skratta.


Ha en bra kväll!


    

Av Therese - 18 september 2009 10:30

För snart 3 veckor sen gjorde jag min första tatuering. Minns hur nervös och hur uppe i varv jag var.

Kunde inte sitta still, babblade om ALLT precis hela tiden. Ett tag undrade nog folk va jag gick på.

Hur som helst överlevde jag smärtan så känslig som jag är och jag är faktiskt stolt över mig själv som fixade det. För hur pinsamt hade det inte vart om jag hade kommit hem utan mitt lilla hjärta.           


                              


Och så fort jag kom hem hade jag glömt hur ont de gjorde och ville genast göra en till.

Egentligen den jag ville göra från första början, en liten fjäril på sidan av magen (säger man så?) med en liten text bredvid. Har letat bilder i säkert 1 år och eftersom jag ändå behöver fylla i hjärtat så kan han ju lika gärna få rita tatuering nr 2. Visst?!


Och just, får inte glömma, Grattis Medina på din födelsedag!!


  

Av Therese - 18 september 2009 00:05

Det är konstigt hur man kan känna att man inte funkar utan sin andra halva.

Om den så bara försvinner för ett litet litet tag så slutar man fungera. Konstigt det där.

Tiden bara stannar upp och går så fruktansvärt sakta.


Ska inte fråga, inte för den här gången.

Det här blir bra, visst?!



I always hold a place for you in my heart..



http://www.youtube.com/watch?v=MvC77iWO648&feature=player_embedded



Tidigare månad - Senare månad

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards