ibelieve

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Therese - 19 september 2009 18:06

Kyrkklockan har ringt nu i säkert 10 min om inte mer. Va FAAAAAAAAN är problemet?

Tror att alla vet vid det här laget att klockan är 6 nu!


Av Therese - 19 september 2009 17:00

Nu e jag så trött att jag snart dör tror jag. Jobbade ju igår på Tellus från 18, kom hem strax efter halv 3, helt uppe ivarv så somnade ju ändå inte förrän halv 5. Upp vid 10 och iväg till nästa jobb, Glitter. Jobbade stängning och direkt efter det till jobb nr 3. Usch usch, mitt huvud sprängs snart. Behöver nog sova lite middag som man gjorde som liten bebis. Och lite mat kanske vore på sin plats också, sluta slarva Therese.


Och så blir de jobb på Tellus ikväll igen, men idag börjar jag inte förrän 22. Skönt de så jag hinner varva ner lite. Antar att de kommer lika mycke folk ikväll som igår och då blir de att göra.


(mamma kan hoppa över och läsa dom kommande 2 raderna)

Idag tyckte jag att jag va värd en ny tröja, smycken och hårgrejer. Så fint så. Tror att jag inviger tröjan redan ikväll trots jobb och kanske även några smycken. :)


Nej nu orkar jag inte strirra in i skärmen längre, mitt huvud sprängs.

Mat får de bli.


Syns vi på Tellus ikväll?


Tidigare månad - Senare månad

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards