ibelieve

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Therese - 29 september 2009 23:02

Men grattis lilla cpinternet. Vart utan sen i söndags, inte världens gladaste för det.

Hade förövrigt skrivit ett långt inlägg men det kunde inte publiceras så det var ju synd och inte kan jag skriva om det heller för jag kommer inte alls ihåg vad jag hade skrivit. Lite surt. Och jag vet ju hur nöjd jag var med texten också. SKIIIIIT! Ajaa skitsamma.


Ska förövrigt få en mixer av min snälla pappa, han fixar och trixar den där karln. Världens bästa. Och jag blir världens gladaste. Även om jag e världens suraste just nu.


Imorgon är det onsdag och bara 4 jobbdagar kvar innan jag får vara lite ledig. Det känns så otroligt skönt att ha något att se fram emot. Och på lördag ska jag bryta det här med att dricka alkohol, har inte druckit nått på 3 veckor då vilket jag tycker är skitbra. :) Men nångång måste man ju få roa sig. Visst?!


Ska försöka sätta mig att plugga vilket jag vart urusel på nu när jag skulle ha gjort det. Men det finns ju fler dagar till att plugga som tur är så än känner jag ingen stress.


Och jaa såklart med min tur så går det inte att lägga över bilder från mobilen heller så det får vi klara oss utan.

Ska se om Mr F kan göra mig lite glad nu, han brukar kunna lyckas.


SUCK!! Bäst att jag går och sover tror jag.



Tidigare månad - Senare månad

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards