ibelieve

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Therese - 26 september 2009 11:26

Godmorgon.


Det var inte en pigg Therese imorse när klockan ringde. Kom inte i säng förrän halv 5 och upp innan 10. Men nu är jag pigg och jag hoppas det får hålla i sig tills efter jobbet på Glitter och ja just det efter städjobbet också.

Kommer förhoppningsvis bli glad vid nästa lön så det är väl dumt att klaga och absolut värt det. Men någongång säger kroppen ifrån att den behöver sömn och jag tror det är just det som börjar komma nu. Kommer inte ens ihåg sist jag fick sova ut utan någon klocka. Och så är det 14 dagar utan alkohol, så det är ju kanon!

Ska jobba på tellus även ikväll så det blir kul, blir inget långpass ikväll så jag hinner sova en bra stund emellan som tur är, annars hade det nog blivit lite kämpigt.


Finns inte mycket skvaller att bjuda på när jag bara jobbar hela tiden och småskitarna på Tellus igår va relativt lugna för en gångs skull.


Nu väntar jobb på glitter, ska jobba med Rebecca idag vilket jag ser fram emot! :)



Tidigare månad - Senare månad

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards