ibelieve

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Therese - 20 september 2009 23:58

Helgens sena nätter har satt sina spår. Är inte trött alls men borde sova för länge sen. Men ligger man vaken till halv 5 eller om det är en liten griis som ringer en vid 5 när man precis ska till och somna så är man inte trött vid den här tiden. Det blir ju inte heller lättare när man vet att klockan ringer vid 7 och sen va pigg och fräsch tills det är dags att köra. Jaja nog om det, får börja räkna får eller varför inte grisar, det passar mig bättre.

(skrev grisar för annars hade de kommit ur någon annans mun)


Inte helt munter över att jag inte kommer kunna åka iväg någonstans på 2 veckor då jag bara jobbar. Inte helt nöjd med att längta till söndagar så man får va ledig, eller ledig och ledig. Då har jag ju ett annat jobb som kallar.

Känner mig fast i den här staden, mer än någonsin. Och det känns inte alls bra.

Skulle behöva komma bort lite om det så bara är för ett par dagar.


WOOOOOO!! Va precis inne på kanal 5´s hemsida och såg precis att despan början igen den 6e okt, bara 2 veckor kvar!!! Glad tjej. Lyckades hitta att Grey´s börjar nu den 23e. TOTAL LYCKA!


Nedräkningen börjar nu.. DESPAN!

Av Therese - 20 september 2009 22:17

Inte en alltför händelserik dag idag inte. Trampade ner till stan ( nu bor jag ju i stan, men i själva shoppingstan) och åt en väldigt sen lunch med mitt lilla hjärta. Satt och skvallrade från helgens bravader och efter det gick vi en powerwalk på ungefär en timme skulle jag tro, från stan till hamnen, hela piren och sen tillbaka igen. Duktiga oss.

Massa äckligt bajs på nästan hela piren och det var bara sååååå äckligt.


Gick vidare till Hemköp så jag skulle få min dos av det bästa godiset, violtablettask. MUMS.

Helt klart mitt absoluta favoritgodis och nu är jag så duktig också att inte äta godis i veckorna, bara lördagar och söndagar. Bara Fredrik som slarvar och fuskar, vi skulle ju faktiskt göra det här tillsammans. FIS!


Kom på idag igen hur mycket jag saknar despan, måste det inte börja snart igen?

Tisdagar, 21.00 är ju min favorit dag och tid. Då ingen kan störa mig. Då är det BARA despan som gäller.


Måste ta mig till Oppeby snart och hälsa på min lilla gris, Iris. Saknar henne. Min lilla gris.


                                        

                                                  

            Min fina lilla grishund.

Av Therese - 20 september 2009 14:31

Jobbpasset igår gick bra. Kom i säng sent igen och sov till halv 2 ungefär. Snacka om trött tjej, men det behövde jag. Sömn är nått som saknats dom senaste dagarna. Nu blir det en dags ledighet, och sen väntar 5 jobbdagar.

Ledig en och sen en mardrömsvecka på 6 dagar + att jag måste försöka plugga "lite" emellanåt. Huuuh??! Hur ska de gå, mest nervös över pluggandet, jag måste ju verkligen. Fasar för när den dagen kommer, har övergått till en slags rädsla. Vågar inte trycka på knappen och ev bli besviken igen. Usch jag vill inte ens tänka på det.


Ska köra nu måndag, tisdag och torsdag, antar att det kommer gå bra som de brukar göra, men har blivit avskräckt för det också. Får köra me pappa ikväll så blir de nog bra, hoppas jag iallafall.

Vill inte tänka på det där me körkort alls egentligen.


Har insett att jag jobbar 3 eller 4 lördagar i rad nu, slipper söndagarna men ändå. Men jag kommer förmodligen bli glad sen när lönen kommer. Och så vill jag ju hellre jobba på Tellus än att gå ut, har kommit in i en period där jag känner att de får va bra för ett tag, i nyköping iallafall. Så ska väl inte klaga egentligen över att jag aldrig får va ledig på helgerna. Bara tacka ja till jobb så slipper man känna ångesten över att bara sitta hemma på helgen.


Ska göra mig klar för att möta mitt lilla hjärta i stan och få lite mat i magen, inte ätit nått sen igår vid 6 kanske. Så nu är det dags, dags att sluta slarva också. Blir powerwalk efter det, duktigt va?!


Behöver en kraaam och lite gos..


Tidigare månad - Senare månad

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards