ibelieve

Direktlänk till inlägg 24 december 2009

Klappar in i det sista.

Av Therese - 24 december 2009 02:22

Söta Malin orkade med mig ut på stan idag då jag skulle inhandla dom sista julklapparna och såklart lite alkohol till juldagen. Varför alltid va i sista sekund?

Tog racerbilen upp till cg så jag fick det ordnat för den här veckan iallafall. Brummade förbi mormor och hämtade klänningar, vidare till stan och hämta mamma och Tobbe och till Oppeby och lämna. Tillbaka och till Sara där jag hann va i 10 minuter innan Fredrik skulle bli klippt. Så nu är iallafall han julfin i håret.


Sen kom lilla mamma på att min systeryster skulle till stallet vid 9 halv 10 och alltså behövde skjuts och jag hade inte större lust att gå upp i ottan och köra lillfian. Så då fick jag och F brumma till Oppeby i varsin bil och lämna racerbilen. Vägen förbi Ica där herrn skulle fixa sin sista julklapp eller alltså inte handla den utan bara göra den lite mer rolig om vi säger så. Kan ju inte säga för mycket ifall fel person läser! :)


Hämtade upp resten av hans paket och vidare mot Tullportsgatan. Dags för att slå in alla julklaaaaappar! VA kul att se honom sådär pysslig. Han fick till det väldigt fint måste jag säga. Så jag hoppas och tror att mottagaren kommer bli väldigt glad. Jag slog in resten av mina för en stund sen så nu är alla uppdelade i rätt påse då min julafton består av 2 st. Vi kör fortfarande på det här med varannat år hos mamma och varannat hos pappa. Och hos den andra på juldagen. Mycket firande, eller ja firande och firande. Umgås med släkt och äta massor med mat och ett och annat paket.


Borde egentligen sova för länge sen känner jag, för en liten fågel viskade i mitt öra att ett paket hade lämnats på fel adress. Det hade kommit borta hos Jessica på Teatergatan istället för hos mig på Tullportsgatan. Så knasigt det kan bli när tomtenissarna är i farten.


Ska nog bege mig mot sängen och somna till någon dålig serie. Tror och hoppas att Once and again börjar snart. Brukar vara vid den här tiden. Så himla mysig serie.


Godnatt mina fina!


PUSS



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Therese - 26 februari 2012 00:05


Nytt helgtema på jobbet. Denna helg fick det blir Streetstyle. Väldigt färgglatt, men kanske också det roligaste temat vi har haft. Ledig helg blev till jobbhelg, men jag klagar absolut inte. Då kan jag med gott samvete åka neråt landet om en m...

.

Av Therese - 21 februari 2012 14:36


Nu är den här lilla godbiten påväg hem till mig. Nagellack och bikinis är mina beroenden, helt klart.      ...

.

Av Therese - 20 februari 2012 21:30


  Mamma och jag bakade kanske den godaste morotskakan idag. Satan så god den blev och på första försöket och allt. MUMS.       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 23:00


Sitter i ett varsitt rum, 20 meter ifrån varandra och ingen orkar riktigt ta tag i saken. Haha       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 22:25

Hade en liten intern tävling på jobbet om vem som sålde flest alla hjärtans dag halsband under en viss period och jag vann. Parfymen är en favorit sen långt tillbaka och nagellacket, ja det behöver vi ju inte prata om. Det vet ju redan alla vid det h...

.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards