ibelieve

Alla inlägg under juni 2010

.

Av Therese - 7 juni 2010 18:26


En ny favorit i samlingen.



  

.

Av Therese - 7 juni 2010 18:18

Den här helgen vill jag inte ha en repris på, aldrig någonsin. Snälla låt mig slippa det, TACK!


Bortsett från gårdagens personalfest då förstås. Jag och Jolinisen låg ute och solade på damens baksidan hela dagen. Med jordgubbar, tidningar och god lunch med hennes föräldrar. Fick lite bråttom hem för att duscha och fixa sig lite snabbt, verkligen jättesnabbt. På 40 min var jag tillbaka i stan. Duktigt gjort. Drack några drinkar och några cider och begav oss mot Hamnen. Mötte upp dom andra på Hamnmagasinet och traskade bortåt till lekparken där grillning och brännboll väntade. Och dricka förstås. Det var en riktigt rolig personalfest som sedan fortsatte på Rocken. Jag och Jolinisen gav upp vid halv 2 och traskade hemåt och slocknade ganska snabbt i hennes säng.


Tack tack för en riktigt rolig personalfest. :)



  

.

Av Therese - 3 juni 2010 23:11

Imorgon ska jag äntligen fixa mina naglar. Klockan 10 är det dags. Om jag längtar? Ohja. Ser verkligen fram emot det. Har inte fixat mina naglar på 3 år. Sist jag gjorde det så trillade dom bara av, eller det blev bubblor. Sen dess har jag inte vågat. Varken för orkens eller pengarnas skull. Men nu gjorde vi 2 testnaglar för över en vecka sen och det sitter kvar. Så det verkar ju lovande. Dock har jag ju alltid långa naglar om inte någon jävel går av förstås, så det blir bara till att förstärka dom. Fint kommer det bli även om det inte kommer bli så stor skillnad eftersom att jag alltid har dom lackade i vanliga fall :)



  

.

Av Therese - 3 juni 2010 12:42

Var i Trosa igår med min farmor. Hon skulle kika efter några nya tröjor i lite butiker som finns där. Sen åt vi lunch på något ställe som jag inte minns namnet på just nu. Mysigt var det iallafall. Hur som helst, när vi gick mot bilen sprang det runt lite ungar som var på någon slags tipspromenad. En liten tjej frågade mig vart posten låg. Svarade då att jag inte alls vet vart det ligger, då jag inte själv bor där. Men sa att dom kunde titta på skyltarna som stod en bit bort ifall det möjligtvis kunde stå något där. Gruppen med ungar börjar småspringa mot skyltarna och en liten kille vänder sig om och säger, "You are a angel" och ler. HUR GULLIGT ÄR INTE DET?! Haha. Assöt och jag blev glad.



  

.

Av Therese - 3 juni 2010 12:20

Grattis till min lilla pappsi som fyller år idag! 





  


.

Av Therese - 3 juni 2010 11:48

Började kolla på den här dokumentären när jag kom hem från jobbet inatt. Det skulle jag inte ha gjort. Väldigt gripande så jag började ju såklart tjuta! Orkade dock inte titta klart på hela så det gjorde jag nu. Ni bara måste se den om ni inte såg den på 4:an i måndags. Väldigt bra, men väldigt hemskt!



  

.

Av Therese - 1 juni 2010 23:15

    



  

.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards