ibelieve

Alla inlägg den 7 juni 2010

.

Av Therese - 7 juni 2010 18:47

Står i köket och lagar mat. Egna potatisklyftor och kycklingfilé. Har inte ätit något på hela dagen idag. Endast ett par djungelvrål och ändå är jag inte hungrig. Förstår ingenting? Klockan är ändå snart 7. Får väl se hur det går med den saken. :)


                      

.

Av Therese - 7 juni 2010 18:26


En ny favorit i samlingen.



  

.

Av Therese - 7 juni 2010 18:18

Den här helgen vill jag inte ha en repris på, aldrig någonsin. Snälla låt mig slippa det, TACK!


Bortsett från gårdagens personalfest då förstås. Jag och Jolinisen låg ute och solade på damens baksidan hela dagen. Med jordgubbar, tidningar och god lunch med hennes föräldrar. Fick lite bråttom hem för att duscha och fixa sig lite snabbt, verkligen jättesnabbt. På 40 min var jag tillbaka i stan. Duktigt gjort. Drack några drinkar och några cider och begav oss mot Hamnen. Mötte upp dom andra på Hamnmagasinet och traskade bortåt till lekparken där grillning och brännboll väntade. Och dricka förstås. Det var en riktigt rolig personalfest som sedan fortsatte på Rocken. Jag och Jolinisen gav upp vid halv 2 och traskade hemåt och slocknade ganska snabbt i hennes säng.


Tack tack för en riktigt rolig personalfest. :)



  

.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards