ibelieve

Alla inlägg under juni 2010

.

Av Therese - 19 juni 2010 14:13

Alltså hallå, vad är det som händer? Kan man bli allergisk i efterhand? Igår kliade min näsa till tusen och jag höll på att bli tokig. Idag kliar det mindre men är täppt som bara den. Har inte känt av någon förkylning så jag undrar verkligen vad det är. Tokig blir jag iallafall. Har säkert nyst hundra gånger det senaste dygnet.



  

.

Av Therese - 17 juni 2010 22:50

Mysdricka på Tellan igår med bästa Jessica. Vi fick efterrätt trots att köket hade stängt. Snällt eller vad. Jag var ju så sugen på jordgubbar och glass. Himlans gott var det. Världens bästa F hämtade mig och skjutsade hem mig, också vääääldig snällt. Hade inte varit så kul att gå till Oppeby helt själv. Gillar inte alls att va ute själv när det är mörkt ute. Fy bubblarns. Mys med lite sällskap.


Skulle ha vunnit över J och C på minigolf idag, men vi hann inte fram innan dom stängde. Dumt. Jag som var säker på en vinst. (Haha)  Men det fick bli glass istället och jag fick äta min favorit igen.


På tal om något helt annat, så för ett tag sen gick min uppåtpil sönder. Fick klara mig på den lilla gummiplutten under. Men idag ploppade den bort. Misstänker att det är F som är den skyldige efter datorlånandet igår. Men han förnekar allt. Trots att jag vet att han är mer klåfingrig än en 3åring med myror i brallan.


      



  

.

Av Therese - 15 juni 2010 17:29

Hamnenmys med min Jolinis idag på förmiddagen, sen bara en massa bilkörning hitan och ditan. Men det funkade ju det också faktiskt. Mysdag helt enkelt med en av mina bästa. Råkade bli så att vi ska på lägenhetsvisning imorgon. Bara sådär liksom. Men det gillas för det.


Ska fixa mig lite nu och åka tillbaka till familjen Lorant. Middag på Tellus ikväll, men jag är hungrig nu, hur ska det gå? Jag får helt enkelt va en liten skåpråtta.


MYS.


  

.

Av Therese - 15 juni 2010 10:00



  

.

Av Therese - 15 juni 2010 08:00


  Kan va världens vackraste människa.


   

.

Av Therese - 14 juni 2010 22:25

Hallon-Saltlakrits. Vilken briljant idé. En glass helt i min smak. 5 av 5 får den av mig. MUMS.


     


  


.

Av Therese - 14 juni 2010 17:38

  

Behöver inte säga så mycket mer än att den här tjejen gör mig så förbannat glad.

Jag älskar dig.

 

 

  

.

Av Therese - 13 juni 2010 18:39

Studentfirande gånger 2 i fredags. Först hos kusinen med god mat och efter det hos Joline. Jag hade en grym kväll. Tack för det! :)


Jobbade igår på Tellus i vanlig ordning, hem och sova 3 timmar och upp för att göra två baluppsättningar. Fina blev dom båda två. Och ännu finare blev dom med klänning och allt till. Får lägga upp dom bilder som togs på face så syns det lite bättre. Nu är jag en anings trött så ska nog vila lite. Men det är jag värd.


 


    

.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards