ibelieve

Alla inlägg under maj 2010

.

Av Therese - 4 maj 2010 17:51





Bara för att jag är generös idag.


  

.

Av Therese - 4 maj 2010 10:15

Den här dagen för 3 år sen vill jag aldrig uppleva igen. Önskar att ingen ska få uppleva en sån dag. Det kan nog ha varit den värsta dagen i hela mitt liv, utan att ens överdriva. Från att ha varit en lycklig tjej, ett fåtal dagar kvar till studenten, förväntansfull för vad som komma skall, till att hela världen rasar samman, mitt framför fötterna på en. Minns samtalet från pappa, vilken dag det var och till och med vad klockan var. Det var som att allt stannade upp och stod stilla. Det var som att jag hamnade i chock, för någonstans långt där borta hörde jag orden i telefonen som jag absolut inte ville höra. Det var svårt att förstå, har nog fortfarande inte förstått. En väldigt betydelsefull person rycktes ifrån mig, på tok för tidigt. Livet är verkligen inte rättvist. Det går inte en enda dag utan att jag tänker på henne. Varför just min faster? Min Wawa.



     



  

.

Av Therese - 3 maj 2010 15:24

Min mobil har kommit. Den ligger här bredvid och laddas. Kan den inte ladda liiiite fortare? Snäääälla. Jag kommer ju inte kunna hålla mig länge till kan jag lova.


Är för övrigt en trött tjej idag, kom hem efter 6 imorse. Vi åkte från Nyk vid 6 igår kväll och kom till Oslo i natt, runt halv 1 kanske. Vände och åkte tillbaka vid 1. Lite halvläskigt att köra i Oslo, lite halvhysterisk emellanåt, men det gick bra och vi kom fram till Herslebsgate utan problem. Sen att folk kör som idioter och kör hur fort som helst är ju en annan femma.


Något annat jag inte gillar är att jag har 3 stora väskor att packa upp. Dock väldans glad att jag har hela min garderob på samma ställe och inte i 2 olika länder ett antal mil emellan.


Får återkomma för nu ska jag ge min mobil lite kärlek.


  

.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards