ibelieve

Alla inlägg den 5 maj 2010

.

Av Therese - 5 maj 2010 23:52

Nu händer det grejer vill jag lova, ska bli så sjukt spännande. Jag hoppas verkligen. Hoppas kan man väl få göra? Jaa men visst får jag det! Det skulle hur som helst va sjukt oväntat. För dom flesta.. till och med för mig själv tror jag. Fick en knäpp idag och tur var väl det. För det kan ju funka om det blir ett bra ställe!! Woo, ganska pepp faktiskt.


Imorgon tror jag att jag kommer ha världens mysigaste dag. Upp tidigt och köra folk till jobbet så jag får ha racerbilen hemma. Kommer ha väääääärldens mysigaste frukost med världens finaste tjej, direkt efter hennes jobbsi vid 9. Och har vi tur är det världens bästa morgonväder så vi kan sitta ute på filtar med täcken runt oss, i gräset.


Efter allt gos så ska jag nog möta upp en annan donna som jag tycker om så himla mycket. Om det nu går, om damen svarar på mitt sms imorgon. En myslunch helt enkelt.


På kvällen är det dags för mysmiddag med Glitter-brudarna. Ska bli kul att träffa dom nya bruttorna faktiskt. Hoppas på att det blir Tellus vi går till, är nästan helt 100. Kom igeeeen!


Mysfrukost, myslunch och mysmiddag, med fina brudar.

Vilken lyx.

 

  


  

.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards