ibelieve

Alla inlägg under maj 2010

.

Av Therese - 25 maj 2010 22:49

 

 ♥



  

.

Av Therese - 25 maj 2010 22:24

För några dagar sen höll jag på att sätta andan i halsen. Make Up Store fanns liksom inte kvar. Stängt, svart och ingen inredning kvar. JAHOPP kul att butiken stänger igen när jag köper i stort sätt allt mitt smink där. KUUUUL! Jag panikbeställde såklart smink som världens bästa tog med sig från Karlstad. Tuur för det var mycket av mitt som nästan var slut. (Måste även tillägga att det var riktigt surt att jag missade deras utförsäljning med 40% på hela sortimentet.)


Men så idag fick jag veta att dom bara ska bygga om och öppna upp igen. JIPPI! Nu kan jag andas ut igen. Men jag är glad att det dök upp lite nytt fräscht iallafall. TACK!!


  

.

Av Therese - 24 maj 2010 17:00

Det är ju tur att vi inte är så lika, jag och min syster. Nu är det till och med så att jag ser det själv. Ibland är det läskigt likt.  

  


  

.

Av Therese - 24 maj 2010 15:51

Har haft en riktigt myslunch med Alessandra idag. Nu äntligen fick vi ihop våra scheman till att ses. Det är ju tänkt att jag ska få äran att göra hennes baluppsättning så det var vi tvungna att diskutera. Hon kommer bli så fin. Det är jag helt säker på.


När jag kom hem åkte bikinin på och gick ut och la mig på baksidan. Riktigt skönt till en början, men det var nog inte riktigt så varmt som jag trodde att det var. Så jag fick gå in en sväng och här sitter jag nu. Har ringt 2 viktiga samtal. Det är alltid skönt att få sånt gjort. Så det var ju i och för sig bra.


  

.

Av Therese - 23 maj 2010 22:41

Har nog tittat på den här videon en sisådär 1000 gånger (med lite överdrift) nu i helgen. Sötaste ungen som finns tror jag. I´m gonna kick his ass! HAHA.


  



  


.

Av Therese - 23 maj 2010 22:16

Har jobbat hela helgen, det var alltså min jobbhelg. Kan nog ha varit den lugnaste helgen på länge. Så det gällde ju att sysselsätta sig så gott det gick. Men det funkade.


Har infört en rutinkoll av sängen varje kväll innan läggdags. Jag kommer förmodligen skrika och vifta ännu mer än tidigare efter smådjur nu i sommar. Och för det kan vi tacka getingen för som gjorde ett besök i min säng i lördags morse. Den stack mig inte bara en gång utan TVÅ!!! TVÅ GÅNGER! Jag har alltså blivit ännu mer rädd för krypen efter denna lilla incident. Är i och för sig glad över att jag inte är allergisk och svullnade upp som en korv. Tack för det!!



  

.

Av Therese - 21 maj 2010 18:08

Har precis kommit hem från världens mysigaste kväll/natt/dag. Mötte upp Carolinen efter jobbet igår, drog på oss träningskläder och knatade ut på en promenad. Duktiga oss. Sen en sväng förbi videobutiken för att hyra film. Vi hittade 3. Lagade tacos, utan gucca. Katastrof. Men damen gjorde en egen god sås istället. MUMS. Duktig C. Landade i soffan och dog. Kom på att vi inte hade en dvd och att vi kunde hyra film på tvn. Så egentligen behövdes det ju ingen hyrfilm. Knaaas. Jag somnade en bit in i filmen, halvt i soffan och halvt på en stor pall. Var helt slut.


Vaknade av att C väckte mig. Alex skulle klippas. Dom påstod att han såg ut som en svamp. Efter det tog jag racerbilen till Oppeby och svirade om till sommarkläder. Väntade en liten stund på C som gjorde naglar. Fiiinis. Sen drog vi till vallarna. Med filt och gottis. Låg där och nästan somnade. Så himla skönt. Vill ha ännu varmare dagar så man kan ligga i bikini på Jogersö.


Ska fixa till mig lite och äta nu innan jobbet. Klart att det ska ta 2 timmar att skriva ett inlägg. Bloglovin kom i kläm. Hade 307 nya inlägg på bara 2 dagar. Höll på att smälla av tills jag insåg att jag lagt till en ny blogg och alla hennes inlägg hade dykt upp som nya. Puuuuh! Hade inte orkat annars.


Min nya mobil är knas också. Tur att jag nu vet att det är fel på den så jag slipper få utbrott i onödan. Men får vänta tills på måndag eftersom att kundtjänst har stängt på helgen. DUMT tycker jag. Nej nu blir mat, magen skriker.



  

.

Av Therese - 19 maj 2010 17:18

Snart är det mitt. Hoppas att det sitter bra bara, annars blir jag ledsen. Dock kommer jag inte matcha det till ett par baggy jeans, hur tänkte dom där?


      


  



.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards