ibelieve

Alla inlägg den 17 februari 2011

.

Av Therese - 17 februari 2011 23:45

Renoveringen här hemma är igång. Blir glad i hela kroppen när jag börjar se resultat och inser hur fint det verkligen kommer bli. Har världens bästa pappa som vill hjälpa mig att måla om och dona med allt som bara han kan. Och jag kommer ha världens finaste lägenhet när allt är klart. Just nu önskar jag bara att allt vore klart på nolltid så jag slipper hoppa runt bland hyllor och grejer som står överallt. Men det får jag ta när pappa är så snäll och hjälper. Men när allt är klart vet jag en som knappt kommer vilja gå hemifrån.


Råkade sätta mig på en av gardinerna (som hänger runt sängen) häromdagen så stängerna och allt flög ner i huvudet på mig, så det ska även sättas upp igen. Pappa bara suckade. Jag förstår honom. Så just nu får jag inte sova i min riktiga prinsessäng utan att känna att jag ska trilla ner.


8 och 11 dagar kvar av längtan.



.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards