ibelieve

Alla inlägg den 2 februari 2011

.

Av Therese - 2 februari 2011 22:30

Har länge känt att jag har velat pyssla med något. Något nytt litet projekt. Senaste var ju ommålningen av lyktan och julbocken.


Har länge funderat på vad jag vill göra med mina köksstolar. Mitt första alternativ var att köpa färdiga vit/ljusrosa rutiga stolsdynor. Men insåg att det skulle bli på tok för dyrt. Då köpte jag helt enkelt eget tyg, fick lite hjälp av farmor och sen sydde jag fodral till ryggstöden och har häftat dit tyget på sitsen.


Nu ser det inte alls ut som någon stor skillnad på tyget på bilderna. Men det nya är helt vitt. Jag är riktigt nöjd och äntligen fick jag pyssla lite. Nästa projekt får bli att måla om en bricka i trä, hatthyllan i hallen, skostället och måla vitt i hallen och vid matplatsen. ÄNTLIGEN!



  

.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards