ibelieve

Alla inlägg den 13 januari 2011

.

Av Therese - 13 januari 2011 22:06

Idag har jag varit så jäkla duktig alltså. Samlade ihop allt mitt godis som jag hade hemma och slängde det rätt ner i papperskorgen. Lite sorg i hjärtat att behöva slänga en hel påse från godisbron och mina älskade violer, men vad gör man inte. Det funkar inte att äta godis varje dag och tro att man ska bli snygg till sommaren då det är dags att klämma sig ner i bikinin. Vill inte möta sommaren ett år till med ångest och behöva tänka "Varför började jag inte träna för?" Nu är det dags. Godiset är kastat och träningskortet inhandlas nästa vecka.


Så istället för en massa gottis på min kvällsdejt med Joline och Malin så åt vi fruktsallad istället. DUKTIGT eller vad!!


Bildbevis.


 

Direkt efter jag kastat allt rensade jag ur kylskåpet och slängde mat över allt så jag inte skulle kunna plocka upp det igen! Cred till mig må jag säga. 

.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards