ibelieve

Alla inlägg under september 2010

.

Av Therese - 19 september 2010 21:56

Skitsnack, skitsnack, skitsnack. Varför är jag inte förvånad? Kanske för att du gjort det tidigare. Kanske, vad vet jag. Och det roliga är att du verkar tro att jag inte får reda på det och verkligen fortsätter. Skrattretande. Tycker mest synd om dig faktiskt. Klart att jag tar åt mig, jag blir ledsen och besviken. Men än en gång har du besvisat att vi kanske inte är så bra vänner som jag trodde.


Så jävla lättlurad jag är.




  

.

Av Therese - 19 september 2010 17:29

  


Min finaste lilla kudde. Eller den är inte så liten förresten. Kärlek vid första ögonkastet, helt klart!!

.

Av Therese - 14 september 2010 00:23

roooooolig. :D

  

.

Av Therese - 13 september 2010 09:15

       

Lilla griiiiisen.

Saknar dig.

.

Av Therese - 13 september 2010 00:33

Vart har min motivation för bloggen tagit vägen? Jag kommer mig aldrig för att blogga. Förr kunde jag skriva 3-5 inlägg per dag, som i och för sig inte handlade om något vettigt. Men inlägg blev det för det.


Ibland får man bita sig i tungan eller snarare inte låta fingrarna skriva vissa saker. Dock funkar bloggen som en dagbok, men en väldigt öppen dagbok. Känns väldigt skönt att kunna skriva av sig. Men som sagt man får passa sig. Men kan iallafall skriva att jag är riktigt besviken och känner mig riktigt utnyttjad.

Kan va en av de värsta känslorna som finns. Men så är det. Falla, klättra upp.

Och jag kommer definitivt göra det också!!


På onsdag blir det hur som helst Stockholm och min bästa Jessica. Lämnar Nyk i några dagar och behöver jag säga hur skönt det ska bli? Nej trodde väl inte det. Shopping (lite) och utgång står på schemat. Gissa om jag längtar? Efter att ha varit ute 2 gånger denna sommar längtar man lite extra till att gå ut i en annan stad än sin egen. Men det jag längtar mest till är min Jessica.  


Ge mig onsdag NU!



  




.

Av Therese - 9 september 2010 16:04

Fin fin fin fin fin.



  

.

Av Therese - 8 september 2010 19:57

Idag kom min efterläntade väggdekor på posten. Var lite mer än en månad sen som jag beställde den, men nu äntligen! Nu vill jag göra om mer än någonsin. SNÄLLA se till att torka nu så dom får måla om och fixa till här hemma.


Har så många nya idéer till min lilla lägis och jag vill ha det klart NU!





     

.

Av Therese - 5 september 2010 22:33

Många minnen slängdes bort idag. Många minnen från dumma sjukhusvistelser. Såna minnen man helst vill glömma, men som man förmodligen alltid kommer bära med sig. Några bra sparades, såna som man verkligen vill bära med sig för alltid. FÖR ALLTID!

     

.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards