ibelieve

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

.

Av Therese - 25 september 2010 12:44

Varför ska man behöva ringa folk och berätta för dom hur dom ska göra? Är det inte med renoveringen hemma så är det uteblivet löshår från internet. Åter till det sistnämnda.


Beställde håret den 30 augusti, vilket är 4 veckor nu på måndag.

Mailade efter 3 veckor för att kolla läget när dom hade sagt att håret skulle komma in efter ETT PAR veckor, vilket i mina öron är 2. Fick till svar att håret inte hade kommit in. Igår fick jag se att Linnea va arg över något som hade med Taj Mahal att göra. Efter lite prat blev jag rätt orolig då hon inte hade fått tillbaka sina 2000:- som hon skulle ha haft på kontot en vecka tidigare. Hon hade dessutom både mailat och ringt varje dag hela veckan utan något svar alls.


Ringde upp butiken och bad om att få prata med den som hade hand om beställningarna på internet. Fick prata med någon kille som kollade upp saken. Som sen sa "Tjejen som har hand om det här är bortrest och jag har precis kommit tillbaka så därför är det lite rörigt." JAHAA men det skiter jag väl fullständigt i. Det är väl deras jobb att ha koll på att sina kunder ska få sina varor dom beställt, helst i tid också. Han sa sen att han skulle skicka varorna idag (alltså igår, fredag) och att jag skulle ha dom på måndag. Han skulle dessutom sätta tillbaka pengar så jag skulle få det billigare. Så är inte håret i mina händer på måndag blir det inte roligt vill jag lova. Jag kan bli rätt arg, även om man inte skulle kunna tro det.


Hur svårt kan det vara att uppdatera hemsidan lite oftare och skriva ut att en produkt är slut, nej men istället väntar man några dagar efter att beställningen är gjord med att maila ut att produkten inte finns i lager .


Det var helt klart min sista beställning från Taj Mahal. Jag betalar hellre lite mer och får mitt hår i tid.




  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Therese - 26 februari 2012 00:05


Nytt helgtema på jobbet. Denna helg fick det blir Streetstyle. Väldigt färgglatt, men kanske också det roligaste temat vi har haft. Ledig helg blev till jobbhelg, men jag klagar absolut inte. Då kan jag med gott samvete åka neråt landet om en m...

.

Av Therese - 21 februari 2012 14:36


Nu är den här lilla godbiten påväg hem till mig. Nagellack och bikinis är mina beroenden, helt klart.      ...

.

Av Therese - 20 februari 2012 21:30


  Mamma och jag bakade kanske den godaste morotskakan idag. Satan så god den blev och på första försöket och allt. MUMS.       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 23:00


Sitter i ett varsitt rum, 20 meter ifrån varandra och ingen orkar riktigt ta tag i saken. Haha       ...

.

Av Therese - 17 februari 2012 22:25

Hade en liten intern tävling på jobbet om vem som sålde flest alla hjärtans dag halsband under en viss period och jag vann. Parfymen är en favorit sen långt tillbaka och nagellacket, ja det behöver vi ju inte prata om. Det vet ju redan alla vid det h...

.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards