ibelieve

Alla inlägg den 6 februari 2012

.

Av Therese - 6 februari 2012 17:13

Helgen spenderades i Sthlm och Solna hos min bästa Amanda. Hade en riktigt myskväll i fredags när jag kom upp med hårfix, god mat och skvaller. Allt vad en myskväll innebär. Amanda jobbade hela helgen så jag fick spendera några timmar själv. Åkte in till stan och mötte upp henne sen på lördagen och tog en snabbsväng på stan. Hittade dock inget och bra var väl det, iallafall för plånboken. Linn, Tanja och Elf kom hem till Amanda och så drog vi alla ut tillsammans. Första stoppet blev Sturecompagniet och andra en jättesnabbis på East. En toppenhelg hade vi innan jag och Linnsan tog tåget tillbaka till Nypan.


Tur att det inte dröjer alltför länge tills det blir Sthlm igen. På onsdag ska jag åka upp igen då det vankas OnePiece™ After Ski på Café Opera.



 

 
Tidigare månad - Senare månad

.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

.

Fröken fräken webbshop

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards